Käytiin eilen kirppiksellä ja tein ihan kivoja löytöjä. Fridalle Me&i oravamekko ja nallepaita, Simolle isommat Reinot. Nämä oli kaikki 5€/kpl.
Simo sai myös valita itselleen jonkun mieluisan lelun tai tavaran. Ja tämän prinsessaherätyskellon Simo valitsi :D
Tuli taas vähän mieheltä sanomista :p
Toi meidän poikahan painaa ulkona menemään serkulta perityissä pinkeissä talvihanskoissa muutenkin...
Ei ne hanskat miestä pahenna. ;D Ihana kello!
VastaaPoistaTuleva metroseksuaali ;)
VastaaPoistaHyvä Simo!!
VastaaPoistaTyyppi toivoo mekkoa synttärilahjaksi ja pelaa kanipeliä AINA pinkillä pupulla.