Siirry pääsisältöön

Kirppiksellä

Käytiin eilen kirppiksellä ja tein ihan kivoja löytöjä. Fridalle Me&i oravamekko ja nallepaita, Simolle isommat Reinot. Nämä oli kaikki 5€/kpl.


Simo sai myös valita itselleen jonkun mieluisan lelun tai tavaran. Ja tämän prinsessaherätyskellon Simo valitsi :D


Tuli taas vähän mieheltä sanomista :p

Toi meidän poikahan painaa ulkona menemään serkulta perityissä pinkeissä talvihanskoissa muutenkin...


Kommentit

  1. Ei ne hanskat miestä pahenna. ;D Ihana kello!

    VastaaPoista
  2. Hyvä Simo!!
    Tyyppi toivoo mekkoa synttärilahjaksi ja pelaa kanipeliä AINA pinkillä pupulla.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti